Rikoksen uhrien ja tekijöiden parissa työskentelee satoja vapaaehtoisia tukihenkilöitä. Voit halutessasi osallistua.

Vapaaehtoiseksi auttajaksi?

Osallistu!

Voit liittyä monien hyväntekijöiden joukkoon antamalla vapaaehtoisena aikaa lähimmäisellesi tai tekemällä lahjoituksen seurakunnan tekemälle työlle. Kirkon jäsenenä voit myös vaikuttaa seurakuntasi toimintaan.

Kuorot, joihin kaikki ovat tervetulleita, löytyvät täältä.

Urjalan seurakunnan päätöksentekoon voit tutustua täältä

Perjantaisin kirkossa on lyhyt "Aamurukous". Se kestää 15 minuttia ja sen pitävät pääsääntöisesti seurakuntalaiset. Hetki on jokaisen itse suunnittelema ja toteuttama omalla tavallaan. Kanttori tai vapaaehtoinen seurakuntalainen säestävät tarvittaessa. Aamurukoukset ovat alkaneet jo 1990-luvun alkupuolella. Vuonna 2019 aamurukouksesta huolehti 30 vapaaehtoista sekä kaikki kuorot ja 7 työntekijää. Tervetuloa mukaan!