Isoskoulutus

Isoskoulutus on tarkoitettu rippikoulun käyneille nuorille. Koulutuksessa opetellaan erilaisia sosiaalisia taitoja, ryhmätyöskentelyä, ryhmien ohjaamista, pelejä ja leikkejä, hartauksien suunnittelua ja pitämistä. Isoskoulutus valmistaa isosen tehtäviin rippikoulussa ja lastenleireillä, mutta on hyödyksi myös kesätöitä hakiessa ja aktiiviseen kansalaisuuteen kasvamisessa. Isoskoulutuksen käytyään voi toimia isosena Urjalan seurakunnassa sekä myös muissa seurakunnissa.

ILMOITTAUDU 2022-2023 ISOSKOULUTUKSEEN TÄSTÄ!

Isoskoulutus syksyllä 2023

Haluaisitko koeta uudelleen riparin tunnelmaa ja oppia ryhmänohjaustaitoja? Tule isoskoulutukseen! Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki rippikoulun käyneet nuoret. Isoskoulutus ei maksa osallistujalle mitään.

Tulevat isoset kokoontuvat lähtökohtaisesti kahden viikon välein torstaisin klo 14.30-16.30 Urjalan kirkon sakastissa. Ensimmäinen kerta on 31.08.2023 klo 14.30-16.30 seurakunnan kerhotilassa (os. Kisatie 2). Koulutukseen kuuluu myös osallistumista mahdollisille nuorten viikonloppuleireille ja -retkille, joista tietoa ja ajankohtia myöhemmin.

Mikäli torstaisin järjestettäviin tapaamisiin pääseminen tuntuu hankalalta, voi isoskoulutukseen silti ilmoittautua. Tällöin isoskoulutuksen suorittamistapaa pohditaan yhdessä ilmoittautujan kanssa.

Isoskoulutuksen nuoret harjoittelevat leikin avulla tehtäväänsä varten.
Isoset kouluttautuvat kesää varten.
Nuoria makaa lattialla Nuoren seurakunnan virsikirjat kädessä.