Kirkon Ulkomaanapu (KUA)

https://www.kirkonulkomaanapu.fi/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkon Ulkomaanapu muuttaa maailmaa tekemällä tekoja ihmisarvon puolesta.

Teemme työtä köyhimpien ja heikoimmassa asemassa olevien ihmisten kanssa uskontoon, etniseen taustaan tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta.

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin katastrofiavun antaja. Työmme pohjana on oikeusperustasuus, joka tarkoittaa, että toimintaamme ohjaavat tasa-arvo, syrjimättömyys ja vastuullisuus.

Namibialaiset lapset istuvat pulpetin ääressä ja tekevät tehtäviä.

Voit osallistua toimintaamme tulemalla mukaan ryhmäämme. Keväisin suosittu Suvilinnun laulu kajahtaa jälleen kirkossamme. Osallistumme myös muihin Kirkon Ulkomaanavun tapahtumiin.

Toisenlainen lahja auttaa monia

Tiedäthän myös Toisenlaisen lahjan, joka on Kirkon Ulkomaanavun ideoima lahja hänelle, jolla on jo kaikkea.

Toisenlainen Lahja on ekologinen ja eettinen lahja, jolla ilahdutat ystävääsi ja autat samalla kehitysmaiden
ihmisiä.

Toisenlaiset Lahjat ilahduttavat ystäviämme ja rakkaitamme lähellä ja kaukana niin arjessa kuin juhlassakin. Lahjoituksestasi saat annettavaksi perinteisen postikortin tai sähköisen kortin, jossa kerrotaan tuesta, jota lahjoituksella annetaan ihmisille kehitysmaissa. Valitse yli 40 lahjavaihtoehdosta sinun ystävällesi sopivin.

Syyrialaisen perheen äiti lajittelee tekstiilejä ja tyttölapsi leikkii lattialla maton päällä.
Sota on piinannut syyrialaisia keväästä 2011 asti – yhden ikäluokan peruskoulun verran.

Namibialainen äiti istuu maassa lapsi sylissään kotikylän laitamille puun alla.

Kuukausilahjoitus on paras tapa auttaa

Kuukausilahjoittajana autat kehitysmaiden köyhimpiä lapsia pääsemään kouluun, aikuisia saamaan koulutusta ja kokonaisia perheitä saamaan toimeentulon.
Sinua tarvitaan! Mahdollista pitkäaikainen muutos ja liity kuukausilahjoittajaksi nyt!