Yhteystiedot

Urjalan seurakunnan palveluksessa työskentelee kahdeksan vakituisessa työsuhteessa olevaa työtekijää. Alla olevasta luettelosta löydät meidät kaikki.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset perunkirjoitusta varten tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä,
puh. 03  2190 700 arkisin klo 9–15. Muut Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedotLinkki avautuu uudessa välilehdessä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Virkatodistus- ja sukuselvitystilauksen voi tehdä myös suoraan oheisen linkin kautta sähköisellä lomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A H K N P R V

Marko Nikkilä

hautausmaan työntekijä (ma–ti ja to-pe, kesäkaudella ma-pe), suntio-vahtimestarin työt
Kiinteistöpalvelut Hautauspalvelut