Virkatodistukset ja sukuselvitykset 1.1.2022 alkaen

Suosittelemme tilaamaan virkatodistukset ja sukuselvitykset perunkirjoitusta varten sähköisellä lomakkeella:

Jos sähköinen tilaus ei onnistu, tilauksen voi tehdä myös puhelimitse Tampereen aluekeskusrekisteristä,                                                puh. 03 2190 700 (arkisin klo 9–15)
Muut Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Urjalan seurakunta liittynyt Tampereen aluekeskusrekisteriin 1.1.2022

Urjalan seurakunta liittyi 1.1.2022 alkaen Tampereen aluekeskusrekisteriin. Aluekeskusrekisterissä hoidetaan kaikkien siihen kuuluvien seurakuntien kirkonkirjojen pito keskitetysti. Kirkonkirjojen pitoon sisältyy muun muassa virkatodistusten ja sukuselvitysten laatiminen, avioliiton esteiden tutkinta sekä kasteiden, avioliittojen, kirkosta eroamisten ja kirkkoon liittymisten rekisteröiminen.

Tampereen aluekeskusrekisterin kotisivuLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Sukututkimukset

Sukututkimuksia varten laadittavia sukuselvityksiä tehdään Tampereen aluekeskusrekisterissä, josta voit kysyä lisätietoa asiasta.

Hinnat

Todistusten hinnat vaihtelevat niiden tekemiseen käytetyn työmäärän mukaan. Jotkin todistukset vaativat tiedon hakemista esimerkiksi vanhoista kirkon kirjoista.

Katso virkatodistusten, sukuselvitysten ja -tutkimusten hinnat.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tampereen aluekeskusrekisteriLinkki avautuu uudessa välilehdessä Virkatodistusten ja sukuselvitysten tilaus puh. 03 2190 700 arkisin klo 9-15