Seurakuntakeskus

0408048820 Seurakunnan keskusnumero

0408048829 Toimistosihteeri

60

Seurakuntatoimisto avoinna ma-to klo 9-12, diakoniatoimisto avoinna ajanvarauksella.

Perhejuhlia varten seurakuntasali avoinna sopimuksen mukaan.

Urjalan seurakunnan uusi seurakuntakeskus on valmistunut.

Tilasta löytyvät  seurakuntatoimisto (avoinna ma-to 9-12), diakoniatoimisto (avoinna ajanvarauksella), papiston ja nuorisotyönohjaajan työpisteet sekä seurakuntasali.

Seurakuntasalia voi  vuokrata erilaisia perhejuhlia (esim. kastejuhla, syntymäpäiväjuhla, muistotilaisuus) varten.

Tilassa pidetään myös esim. kirkkovaltuuston kokoukset sekä järjestetään muita seurakunnan tilaisuuksia.

Tila on esteetön.

Salitilassa on paikat 60 hengelle ja myös astiat löytyy 60:lle. Tilan vuokraan sisältyy salitilan lisäksi myös keittiön käyttö.

Vuokra määräytyy käytön mukaan, koko päivän kestävä tilaisuus laskutetaan 10 tunnin mukaan. Kastetilaisuudesta ei peritä vuokraa (salitila sekä keittiö).

Ev lut kirkon jäsen

30 € / h

Kirkkoon kuulumaton ja yhteisöt

50 € / h

Pöytäliinat

10 € / kpl

Tila vuokraus tapahtuu joko soittamalla, sähköpostitse tai käymällä seurakuntatoimistossa, puh. 040 804 8829 (ma-to klo 9-15).

Vanha Osuuspankin pankkisali toimistotiloineen remontoitiin seurakunnan tarpeisiin kesällä 2023 ja ovet avautuivat asiakkaille maanantaina 28.8.2023.

Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo tulee siunaamaan uuden tilan sunnuntaina 17.9.2023.

Seurakuntakeskukseen käynti tapahtuu entisestä Osuuspankin pääovesta, Tampereentien puolelta, kunnantaloa vastapäätä.

Pihalla on pysäköintitilaa noin 20:lle autolle.

Tiedustelut ja varaukset:

0408048829 Toimistosihteeri