Kaipaatko kohtaamisia, mukavaa yhdessäoloa, iloa ja sisältöä elämään?

Etsinnässä

pullantuoksuisia leipureita❤️
Seurakunnassa  järjestetään viikoittain erilaisia kahvituksia, kuten keskiviikkokerho ja diakonian aamupuuro. Tuoreet sämpylät tai pullat olisivat mukava piristys. Itse leipomalla syntyy enemmän tuottoa lähetyksen hyväksi ja itse leivottu maistuu paremmalle. Jos sinulla on iloa ja intoa leipoa lähetystyön hyväksi, vedä Heidiä hihasta tai soita 040 804 8825.

Vapaaehtoinen lähetyssihteeri
Toimenkuvaan voisi kuulua rahojen tilitystä, yhteydenpitoa lähetysjärjestöihin ja nimikkolähetteihin, tempausten ja keräysten järjestämistä sekä muuta lähetyksen työmuodon kehittämistä, yhdessä diakoniatyöntekijän kanssa. Tehtävä vaatii oma-aloitteisuutta ja pientä sitoutumista, mutta ei välttämättä aikaisempaa kokemusta.

Tarjolla on myös lukuisia muita palvelutehtäviä, joita on mahdollista räätälöidä sinulle sopiviksi oman kiinnostuksesi mukaan:

Lähimmäispalvelun vapaaehtoisena voit käydä tervehtimässä ja virkistämässä ikäihmisiä kotona, ulkoiluseurana tai toimia saattoapuna asioilla.

Tarjolla on: erilaisten kerhojen ohjaamista, avustamista jumalanpalveluksissa, kotisivujen kehittämistä ja päivitystä, blogitekstien kirjoittamista, jumalanpalvelusten striimaamista jne.

Ota oma paikkasi seurakunnasta ja kerro omat ideasi, mitä haluaisit tehdä!
Sua odotetaan!

Haluatko ryhtyä seurakunnan vapaaehtoiseksi? Ota yhteyttä

Markku Antola

kirkkoherra,                                          puh. 040 804 8821, markku.antola@evl.fi

avustajat jumalanpalveluksiin: tekstinlukijat, kolehdinkerääjät

Katariina Vuorinen

kanttori vt.                                            puh. 040 804 8823, katariina.vuorinen@evl.fi

laulajat, kuorolaiset, konsertit

Olavi Rissanen

srk-pastori

olavi.rissanen@evl.fi

isoset sekä rippi- että lastenleireille

Heidi Heikkinen

diakoniatyöntekijä

puh. 040 804 8825, heidi.heikkinen@evl.fi

ystävien välitys vanhuksille (lähimmäispalvelu), Yhteisvastuukerääjät, olopäivien, ikäihmisten kerhojen, diakonian kirkkopyhien ja muiden tilaisuuksien vapaaehtoiset.

Vapaaehtoinen voi vaikka ulkoiluttaa vanhusta.
Kuva: Janne Ruotsalainen/Kirkon kuvapankki