Konsertti

Urjalan kirkko

Siunaa ja varjele meitä - Isänmaallinen konsertti
Heikki Sassi, basso ja Jouni Somero, piano.
Vapaa pääsy, ohjelma 15€.

Urjalan kirkossa kajahtaa basso ja soi piano, kun Heikki Sassi ja Jouni Somero pitävät isänmaallisen konsertin sunnuntaina 12.3. klo 15. Hengellisten laulujen lisäksi konsertissa kuullaan Sibeliuksen Ristilukki, sekä mm. Oskar Merikannon kauniita lauluja ja pianosooloja. Heikki Sassi on Iistä kotoisin oleva bassolaulaja, on laulanut mm. oopperassakin ja omin konsertein kotimaassa mm. Leif Segerstamin, Folke Gräsbeckin ja Seeli Toivion kanssa, sekä ulkomailla mm. Belgiassa, Kongossa ja Espanjassa. Jouni Somero on ahkera esiintyjä koti- ja ulkomailla, hän esiintyy usein laulajien (mm. Juha Kotilainen, Tomi Metsäketo) kanssa ja levyttää säännöllisesti myös harvinaisempaakin pianomusiikkia.
Tervetuloa lämpimästi konserttiin! Vapaa pääsy, ohjelma 15 €, vain käteisellä. Myös CD- levyjä myynnissä.
Yhteistyössä: Urjalan seurakunta ja Concert Office.